Avatar billede KennethLykke Mester
19. maj 2013 - 15:40 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Det nye Hotmail, live.com får Internet explorer til at bruge al cpu'en

Hej eksperter,

jeg oplever at efter Hotmail er gået over til Outlook, så får den meget ofte Internet Explorer (har også prøvet Crome med samme resultat) til at opbruge al cpu-kraft og computeren fryser fuldstændigt.

Styresystemet er Windows XP, SP2.

Jeg har forsøgt at søge alt jeg kunne på nettet efter løsninger men intet har virket. Jeg har forsøgt at rydde op i temp-files, add-ons, kendte sider osv. Det hjælper ikke.

Er der nogen der kender til problemet og en løsning?

Vh
Kenneth
Avatar billede milter Ekspert
19. maj 2013 - 16:22 #1
Avatar billede milter Ekspert
19. maj 2013 - 16:24 #2
Tilføjelse til #1.

... og alle de andre opdateringer til XP.
Avatar billede claes57 Ekspert
19. maj 2013 - 16:44 #3
test med google-mail (de bruger ikke .net) - hvis den kører bedre, så bare videresend al din gamle mail til gmail, og kør den derfra.
20. maj 2013 - 06:45 #4
... enig med #1 + #2

Samt 100% opdatering af din Browser

www.eksperten.dk/guide/1528
Avatar billede KennethLykke Mester
20. maj 2013 - 11:10 #5
Hey, tak for alle forslagene.

@Milter: Systemet er opgraderet til SP3 + de opdateringer der nu engang ligger derude. Problemet er der stadig efter opdateringen.

@Claes57: Det er min kærestes pc, og vi har faktisk forsøgt at oprette en gmail til hende. Jeg bruger selv gmail til stor fornøjelse, men af en eller anden grund oplevede vi at hendes gmail (det er ikke en underlig adresse, men hendes navn) meget ofte røg i uønsket post hos modtagerne. Selv når hun sendte mails til mig, efter at jeg har modtaget og besvaret en mail fra hende. Det gjorde lidt at gmail ikke blev vejen frem for hende.

@karise_larry: Jeg har kørt en opdatering af hendes browser efter din guide, og indtil videre ser det ud til at have løst nogle af problemerne. Vi tester det løs i dag, og indtil videre har den ikke frosset, men vi venter lige og ser om det sker i løbet af i dag.

Så indtil videre, rigtig mange tak for forslagene!

Kenneth
Avatar billede KennethLykke Mester
16. juli 2013 - 10:23 #6
Hej Milter, Claes57 og Karise_larry,

problemet blev løst med jeres hjælp så tusind tak!

Og selvom der er gået lidt tid, er der så ikke en af jer der vil poste et svar så jeg kan uddele points?

Mvh
Kenneth
Avatar billede claes57 Ekspert
16. juli 2013 - 10:30 #7
bare hold mig ude af point
Avatar billede milter Ekspert
16. juli 2013 - 12:07 #8
Velbekom og et svar fra mig :-)
Avatar billede milter Ekspert
16. juli 2013 - 12:07 #9
Og det blev så ikke et svar alligevel. Her kommer det :-)
16. juli 2013 - 15:34 #10
Ping...

(Deles med andre ...)