Avatar billede harleybill Nybegynder
20. maj 2013 - 13:28 Der er 9 kommentarer

port forward

Hej jeg vil gerne have lavet en port forward på min router så jeg kan blive connetable nogen som kan hjælpe med det... har fibernet fra energimidt
Avatar billede blaabjerg88 Nybegynder
20. maj 2013 - 14:22 #1
Hvilken router har du?
hvad er det der skal forwardes?
Avatar billede harleybill Nybegynder
20. maj 2013 - 14:25 #2
har en jensen scandinavia model AL3000DGv1. det er min utorrent
Avatar billede blaabjerg88 Nybegynder
20. maj 2013 - 15:02 #3
1. du skal ikke tænke over at du her fiber, det er routeren alene som klare opgaven.

2. der er et menu punkt i routeren som hedder portforward, her vælger du skriver du det samme i de to stedder man skal skrive port nummer, og skriver ip adressen på din pc

3. kig på denne guide for at få yderligere info
http://www.utorrent.com/help/guides/connection-setup
Avatar billede harleybill Nybegynder
20. maj 2013 - 15:06 #4
kan du måske hjælpe over teamvierwer. :-)
Avatar billede harleybill Nybegynder
20. maj 2013 - 15:07 #5
Avatar billede moddi100 Seniormester
20. maj 2013 - 15:14 #6
Til en anden gang bør du ikke skrive brugernavne/passwords til fjernadgang et offentligt sted som her, send i stedet brugeren en privat besked. (Klik på brugernavnet og så videre)
Avatar billede harleybill Nybegynder
20. maj 2013 - 15:17 #7
ok tak for det.. ;-)
Avatar billede hea_dk Nybegynder
24. maj 2013 - 11:08 #8
hvordan er det gået ?
Avatar billede harleybill Nybegynder
26. maj 2013 - 12:45 #9
har ikke fået det til at virke endnu desværre.. kan du måske hjælpe?? eller er der nogen som kan ??