Avatar billede robotten Praktikant
20. maj 2013 - 20:46 Der er 1 løsning

TP link "TL-WPA281" som extender på nuværende netværk?

Hej

Jeg har investeret i et Powerline sæt fra TP-link model TL-WPA281. Det kører rigtigt godt, også selvom det ikke sidder direkte i stikket, men i forlængerdåser.

Men jeg tror, jeg har gjort et fejlkøb. Meningen var egentlig, at den skulle kunne virke som extender på det eksisterende trådløse netværk, samtidigt med en hurtig kabelforbindelse, derfor jeg købte det som et sæt.
Men jeg kan kun få det sat op som et selvstændigt trådløst netværk, og den ikke finde og videresende mit nuværende. Inden jeg køber en anden router/ap/extender, vil jeg gerne vide om det ville kunne lade sig gøre med dette sæt først?
Avatar billede robotten Praktikant
03. juni 2013 - 14:21 #1
Har opgivet med dette sæt. Har bestilt en rigtig extender