Avatar billede skovjuul Nybegynder
20. maj 2013 - 23:30 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvordan søger jeg i en specifik gruppe?

Hej.

Nu har jeg forsøgt et par gange, men kan simpelhen ikke gennemskue, hvad jeg gør galt.

Hvis jeg vil søge på et ord f.eks. "FormClose" KUN i kategorien Pogrammering->Delphi, hvordan gør jeg det?

Umiddelbart så får jeg resultater fra alle kategorier og "Avanceret Søgning" er bare det samme søge-felt, så det er ikke så avanceret som håbet :)

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede lclemens Nybegynder
20. maj 2013 - 23:37 #1
Prøv (på google)

"x" intitle:"delphi" site:eksperten.dk
Avatar billede komsam Juniormester
21. maj 2013 - 10:01 #2
Gå til kategori spørgsmål og svar. Ned i Programmering. Vælg kategori Delphi. Gå til søg og skriv ordet. Op dukker ca. 148 resultater med ordet. Du kan også når/hvis der dukker spørgsmål op med: Mente du "form close" dobbeltklikke på denne og få ca. 7.390 resultater hvori ordet indgår. Det er nok det nærmeste du kan komme det.  Måske ikke det du søgte men der er da noget at arbejde med.
Avatar billede vejmand Juniormester
21. maj 2013 - 10:19 #3
komsam >> Du skriver: Gå til kategori spørgsmål og svar. Ned i Programmering. Vælg kategori Delphi.

Det gør ingen forskel, den søger globalt på Eksperten.

Du kan derimod bruge følgende søgestreng på Google:
FormClose site:eksperten.dk/spm/Programmering/Delphi/
(giver 3 resultater)

Eller:
"Form Close" site:eksperten.dk/spm/Programmering/Delphi/
(Giver 2 resultater)
Avatar billede vejmand Juniormester
21. maj 2013 - 10:24 #4
Sorry, mine forslag funker heller ikke, desværre......
Avatar billede store-morten Ekspert
21. maj 2013 - 16:02 #5
Formclose delphi programmering
Tastet i søgefelt, giver 71 hit.
Avatar billede skovjuul Nybegynder
22. maj 2013 - 02:10 #6
Okay, så det var ikke bare mig der ikke kunne finde det rigtige søgefelt på eksperten.dk.
Mærkeligt at det ikke er muligt at søge i specifikke grupper som standard??

Nå, men de af jer der vil have et par point, i lægger bare et svar, så drysser jeg dem sidst på ugen.

Tak for indsatsen.
Avatar billede skovjuul Nybegynder
04. juni 2013 - 00:18 #7
Sidste change for point :)
Avatar billede skovjuul Nybegynder
04. juni 2013 - 00:19 #8
chance :D
Avatar billede vejmand Juniormester
04. juni 2013 - 00:25 #9
Jeg springer over, ellers tak.  :-)
Avatar billede store-morten Ekspert
04. juni 2013 - 04:22 #10
Også her :-)  da spørgsmålet omhandler brug brug af Eksperten.dk
Avatar billede komsam Juniormester
04. juni 2013 - 15:32 #11
springer også over, men ikke næste gang ;-)