Avatar billede sokors Nybegynder
21. maj 2013 - 17:29 Der er 5 kommentarer

Trådløst anlæg til kontor?

Hej,
Jeg leder efter et anlæg, eller trådlæs højtalere til mit arbejde. Vi har foreløbigt snakket om at vi gerne vil have en løsning hvor vi afspille musik fra vores private musik konti, f.eks. Spotify og Wimp. Nogle har Iphone, andre Android, og måske er der også en enkelt Windows phone bruger imellem.
Vi vil også gerne have flere højtalere, så det skal ikke være en lille strand højtaler, dermed ikke sagt at det skal være et stort skrummel, det må gerne være let at flytte rundt, da det især vil blive brugt efter normal arbejdstid, når der er nogen der må arbejde over, eller til en fredags bar eller lign.

Jeg håber at i kan hjælpe.
Avatar billede claes57 Ekspert
21. maj 2013 - 18:32 #1
husk lige, at musik spillet på arbejdsplads skal afregnes med koda.
Avatar billede finb Ekspert
21. maj 2013 - 18:51 #2
Du får behagelig lyd med mange, små højttalere, fordelt jævnt over hele kontoret
Avatar billede store-morten Ekspert
21. maj 2013 - 19:22 #3
#1 Ja, hvis der er over 40 ansatte der kan høre musikken :-)
Avatar billede sokors Nybegynder
22. maj 2013 - 10:43 #4
Tak Morten,vi er under 40 ansatte, så der er heldigvis ikke noget problem der.
Avatar billede sokors Nybegynder
22. maj 2013 - 11:05 #5
Ja, det er det vi tænker, men har du erfaringer med en god løsning, eller er der ligefrem et produkt du kan anbefale?