Avatar billede aabenminbruger Nybegynder
22. maj 2013 - 20:57 Der er 13 kommentarer

Kan ikke logge ind

Hej

Jeg har en bruger her på eksperten, som jeg har haft i ca 10 år. Jeg har godt nok ikke været logget ind i en længere periode, på et par år. Men når jeg logge ind nu, så får jeg en hvid skærm.

Den konto der er tale er er med brugernavn script

Du du sige hvorfor, min profil er hvid når jeg logger på ?
22. maj 2013 - 21:54 #1
... hvilken browser ?

Har du prøvet på en anden PC / Browser ?
Avatar billede aabenminbruger Nybegynder
22. maj 2013 - 21:58 #2
Jeg bruger normalt firefox, men har også prøvet med Internet explorer. Jeg har oprettet denne nye profil, for at få den anden åben. Og med denne nye profil, kan jeg logge på både IEX og firefox.
Avatar billede aabenminbruger Nybegynder
22. maj 2013 - 22:00 #3
Du har min tilladelse til at logge på med min profil hvis du vil. Du kan ændre pw, og logge på med den. Hvis du kan få den til at virke, kan vi jo bare ændre pw igen.
Avatar billede lclemens Nybegynder
22. maj 2013 - 22:38 #4
Jeg havde også problemet, da de gik fra den gamle til den nye eksperten. Du må vente (et par år), indtil en admin kommer forbi
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
22. maj 2013 - 22:39 #5
Nu om dage skal du anvende email-adressen og ikke brugernavnet.
Avatar billede aabenminbruger Nybegynder
22. maj 2013 - 22:41 #6
så er mail Kimallan@hotmail.com
Avatar billede lclemens Nybegynder
22. maj 2013 - 22:47 #7
#5

hans skærm bliver hvid > brugeren er spærret :-)

Sådan var det også hos mig
Avatar billede aabenminbruger Nybegynder
24. maj 2013 - 13:06 #8
Kan du årøve at åbne den, hvis det er fordi den er blevet spærret ?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
24. maj 2013 - 22:22 #9
Ingen af os - du har set indtil nu - har admin eller coadmin rettigheder. Vi prøver blot at give gode råd, som almindelige brugere.
Avatar billede aabenminbruger Nybegynder
06. juni 2013 - 13:26 #10
Er her en co-admin bruger tilstede, der kan låse min bruger op.
Brugernavn er script og mail er kimallan@hotmail.com
Avatar billede aabenminbruger Nybegynder
23. september 2013 - 13:41 #11
Der er nu gået gået 3 måneder siden jeg oprettede dette spm. Er her en co-admin tilstede, der kan åbne min bruger. Eller overhovedet bekræfte det er det der skal til ???
Avatar billede aabenminbruger Nybegynder
23. april 2014 - 11:54 #12
Er der en co-admin tilstede der kan åbne min bruger ?
Avatar billede aabenminbruger Nybegynder
23. april 2014 - 11:55 #13
Det en bruger script, der skal åbnes.