Avatar billede kalle99900 Nybegynder
23. maj 2013 - 15:55 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

headset stik

jeg har lige købt en cd-840 mv, fra empire til min nye computer men den computer jeg har købt har kun et indgangsstik til headset med mikrofon. problemet er i det headset jeg har købt er der to og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.

ps: tak på forhånd!
Avatar billede Blandy Praktikant
23. maj 2013 - 16:08 #1
hvad model er din computer?
Avatar billede kalle99900 Nybegynder
23. maj 2013 - 17:37 #3
skal jeg ikke bruge en slags double stik til det eller hvad?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
23. maj 2013 - 18:02 #4
Jeg er pt for træt (hård dag) til at undersøge det for dig, jeg mener du skal bruge en lille adapter.

Prøv at se dig om her eller mail dem (de er ret gode på det område, deres TrustPilot score er helt i top + egne gode erfaringer med dem).
http://www.av-cables.dk/
Avatar billede claes57 Ekspert
23. maj 2013 - 19:14 #5
din bærbare har "1 x høretelefon-udgang"
der står intet om, at der skulle være en mikrofon-indgang.
Hvis du vil bruge et headset, så skal det være via bluetooth eller usb.
Avatar billede claes57 Ekspert
23. maj 2013 - 19:16 #6
so ein ding: http://www.av-cables.dk/minijack-convertere/usb-lydkort.html
så har dit headset sit eget lydkort via usb.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
23. maj 2013 - 19:21 #7
God løsning claes57, den synes jeg opretter skal gå efter.  :-)
Avatar billede kalle99900 Nybegynder
24. maj 2013 - 20:10 #8
Det ser jeg lige på imorgen. jeg er virkelig træt idag, men den ser ud til at kunne virke virkelig godt.
Avatar billede kalle99900 Nybegynder
30. maj 2013 - 16:31 #9
jeg fandt noget andet i en butik i svendborg og den ser ud til at virke så hvis en af jer ville svare men tak for svarende.
Avatar billede kalle99900 Nybegynder
21. oktober 2013 - 22:49 #10
gætter på det er et nej XD