Avatar billede GFB123 Nybegynder
28. maj 2013 - 17:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvad er godt at købe til pc

Hej
eg ville bare lige høre hvad der er godt at købe til en bærbar pc?
Avatar billede RenRas Nybegynder
28. maj 2013 - 18:06 #1
Kommer jo meget anpå hvad du mangler til en bærbar pc?

Det er jo et vidt begreb.

1. hvis ikke du ved hvad du skal købe til en bærbar pc kan det skyldes du ikke mangler det du vil købe.

2. Det kan være du formulerer dit spørgsmål forkert, og rent faktisk vil vide hvad for en bærbar pc du skal købe?

3. du har for mange penge og vil bare have noget ekstra udstyr til den bærbare pc?

4. ellers ved jeg det ikke :-)
Avatar billede GFB123 Nybegynder
28. maj 2013 - 18:11 #2
Jeg tror at jeg bare vil have noget ekstra udstyr.
Min computer har fx. Ikke så meget plads.
Avatar billede RenRas Nybegynder
28. maj 2013 - 18:25 #3
Køb ikke noget du ikke har brug for men køb det du behøver.

Så ville en ekstern HDD jo være på sin plads gerne i 2.5" da den ikke fylder så meget og er nem at have med.

En computer taske til at have den i ville være en god ting.
En printer, web cam, mus, tastatur, usb stick, skærm samt docking station.

Så kan du bruge docking station, skærm, mus, tastatur når du er der hjemme og bruge den bærbare som en stationær.

Der er mange mulighedder :-)
Avatar billede 2Mida Praktikant
28. maj 2013 - 18:28 #4
Helt basalt - hvad skal den bruges til, kontor, kodning, spil???
Avatar billede GFB123 Nybegynder
30. maj 2013 - 14:28 #5
Til at spille på
Avatar billede GFB123 Nybegynder
16. juni 2013 - 09:13 #6
Tak fandt løsningen selv tråden er lukket
Avatar billede GFB123 Nybegynder
27. juni 2013 - 15:03 #7
Hvordan lukker man en tråd?