Avatar billede Datvid Nybegynder
30. maj 2013 - 08:11 Der er 2 kommentarer

Samsung vs Sony

Jeg er interesseret i at skaffe mig en sound bar slim line! Men jeg er ikke sikker på at denne soundbar : Sony SU-B461s passer til dette tv: Samsung smart 3D LED 46" Tv. Er der nogen der ved noget mere om dette emne?
Avatar billede jokkejensen Novice
30. maj 2013 - 08:27 #1
Prøv at læse side 1 i manualen, under "Caution".

http://pdf.crse.com/manuals/4268384261.pdf

/J
Avatar billede Datvid Nybegynder
07. juni 2013 - 22:36 #2
eg fik ikke meget at vide på den side du havde rådet mig hentil. Jeg vil bare vide om én Sony soundbar kan kobles til Samsung LED Smart 46" Tv. Men som jeg forstår det, så kan det ikke passes med LED Tv´er..... Korrekt?