Avatar billede MartinPJensen Nybegynder
02. juni 2013 - 09:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Overførsel af musik til bilradio.

Hej.

Jeg vil gerne afspille musik fra min Iphone 4, i min bil. Men hvad skal jeg købe, der duer til det??

Ved der kan købes fm transmitter, men virker det??

På fohånd tak.

Martin
Avatar billede CRKrogh Ekspert
02. juni 2013 - 09:53 #1
Hej.

  FM-modulerne er et lotterispil - nogle fungerer udmærket, andre lyder som ståltråd der bliver trykken hen over beton.
  Den ideelle løsning vil være enten en AUX-indgang på radioen eller en BlueTooth-forbindelse (der plejer "kvalitetsspredningen" at være lidt mindre).

De bedste hilsner
Avatar billede MartinPJensen Nybegynder
02. juni 2013 - 10:04 #2
Det er desværre en standard radio som sidder i bilen, så ved ikke om der er mulighed for aux indgang??
Avatar billede CRKrogh Ekspert
02. juni 2013 - 10:08 #3
FM-senderen kan bruges, men som sagt - kvaliteten af dem er meget svingene, så med mindre det er uden betydning, ville jeg sørge for at kunne returnere den, hvis en test ikke falder heldigt ud.
Jeg medgiver selvfølgelig, at en udskiftning af radioen er en dyrere løsning, men igen, det afhænger af forventningerne.
Avatar billede MartinPJensen Nybegynder
02. juni 2013 - 10:10 #4
Oki. Er der nogle fm sendere du evt. kan anbefale??
Avatar billede CRKrogh Ekspert
02. juni 2013 - 10:11 #5
Desværre, jeg opgav dem. Den radio, jeg har i bilen nu har en AUX-indgang, og den næste vil jeg antage bliver med BlueTooth.
Avatar billede MartinPJensen Nybegynder
27. august 2013 - 16:51 #6
Oki. Jeg ser hvad jeg kan gøre
Avatar billede CRKrogh Ekspert
27. august 2013 - 21:23 #7
God vind med projektet.