Avatar billede sveskesaft Nybegynder
06. juni 2013 - 15:41 Der er 1 kommentar

Hjælp til opgave i marketing (mangler it-cases)

Hej allesammen

Jeg sidder og bakser med en opgave i marketing og har brug for en smule hjælp. Opgaven går ud på at beskrive 6 begreber indenfor marketing ud fra 6 cases, men jeg har ingen cases. Jeg skal bruge 6 eksempler på e-service firmaer, der har outsourcet opgaver til andre firmaer fx en app. Er der måske nogle af jer, der ligger inde med et brand godt eksempel? Det ville være en kæmpe hjælp! :)

Hilsen Lars
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. juni 2013 - 19:07 #1
Hvad med:

Outsourcing af den totale IT drift. Arbejdsstationer, servere, netværk, mm

Outsourcing af et system, f.eks. en e-handelsløsning, et esdh system, SAP drift,

Outsourcing af print, hardware, forbrugsstoffer, service

Cloud løsning som Office 365 og tilsvarende

Outsourcing af Helpdesk funktion