Avatar billede opson Novice
07. juni 2013 - 22:56 Der er 1 løsning

Galaxy xcover2

Halløj...

Jeg har lige købt mig en Samsung xcover2, men jeg er virkeligt skuffet over batteritiden på den!!!
Nogen der har erfaring med sådan en og kan fortælle om det er et generelt problem?

Jeg skal virkeligt spare på strømmen for at den holder hele dagen :(

Min Desire s kunne klare over dobbelt så lang tid på en opladning, selv med et lille 1300mAh batteri, min nye xcover2 har et 1700mAh batteri men så stor forskel er der jo ikke på specs.

Håber nogen kan fortælle mig at det er en fejl på batteriet :)

efter en halv dag, hvor den ikke var brugt ret meget, var der 40% strøm tilbage og ud af de 60% den havde brugt stod android os for 50% og skærmen for 14% og resten meget få%! kunne det ikke tyde på at telefonen ikke har brugt ret meget strøm men at der mangler kapacitet på batteriet?

Den er 3 dage gammel, og jeg har kun installere nogle af de apps jeg havde på den gamle, så det er ikke fordi der køre en masse lort i baggrunden

/Opson
Avatar billede opson Novice
10. november 2013 - 21:26 #1
Det er bare en Samsung...

Det er en stærk og vand/støvtæt telefon, og det var da også argumentet for at købe den og det gør den da også tilfredsstillende, men når det så er sagt så er ALT andet ved den tlf. lige til at lukke op og s.... i! Den har 4GB intern hukommelse hvoraf de 3 bruges til systemet, så der er kun 1 GB til bl.a. Apps og nej på denne "fine" Samsung tlf. kan apps ikke installeres på sd-kort, så man er låst på 1GB.
Ydermere har man valgt. ikke at udstyre apparatet med en lyssensor, så man manuelt må justere displaylyset efter omgivelserne.

Den er bare skeden

Min første og sidste Samsung mobil!