Avatar billede encigar Nybegynder
08. juni 2013 - 10:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problmer med 2 skærme under win8

Hejsa

Jeg har 2 19 tommer skærme koblet til min computer. Det har kørt sådan i flere år men i morges skete der noget mærkeligt. Computeren startede op men hang lidt i det. Efter en "hård" genstart kan jeg ikke indstille min hovedskærm. Den står nu kun til 640*480 og står som Standard ikke PnP-skærm og jeg har ikke mulighed for at ændre det.
Jeg har prøvet at geninstallere driver til mit grafikkort men virker stadig ikke.

Skærmen er en ældre Fujitsu-Simens model 780 og grafikkortet er et ATI Radeon HD5450

Fujitsu skærmen er koblet til min computer via DVI udgangen og den anden skærm (Samsung) er koblet til til vga udgangen.

Nogen der ud fra det kan komme med et bud på hvad der kan være galt?
Joshva
08. juni 2013 - 10:28 #1
... prøv SYSTEMGENDANNELSE til før problemet ?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
08. juni 2013 - 10:29 #2
Virker #1 ikke, så er det måske værd at reinstall drivere til GFX.
Avatar billede encigar Nybegynder
08. juni 2013 - 11:21 #3
Har jeg prøvet. Løser heller ikke problemet
Avatar billede encigar Nybegynder
11. juni 2013 - 21:40 #4
Har prøvet at installere driver igen men hvor finder jeg GFX driveren? Er det en del af den samlede pakke eller skal den hentes særskilt
Avatar billede encigar Nybegynder
23. juni 2013 - 22:35 #5
lukker den her