Avatar billede Pagh77 Nybegynder
09. juni 2013 - 15:34 Der er 2 kommentarer

Hvilket A40?

Hej Experten!
Jeg skal have mig et par Astro A40 men kan ikke finde ud af om jeg skal have 2013 versionen eller 2012 versionen
Jeg livestreamer ikke så får ikke brug for den funktion, men hvad med de fire lydindstillinger? Er det værd at betale ekstra for?
Avatar billede Raun-IT Nybegynder
09. juni 2013 - 17:58 #1
Mener du ikke eksperten?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
09. juni 2013 - 19:53 #2
Hej.

  I betragtning af at det kun er 4 presets af EQ'en ville jeg nok ikke selv smide ekstra mønter efter dem.

De bedste hilsner