Avatar billede Tekniker Novice
16. juni 2013 - 18:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Dedicated Video RAM 0.0 B

hej kære eksperter, jeg har et problem med mit grafikkort. jeg har en HP G6 1101so bærbare.

inde på ( http://www.systemrequirementslab.com )står der at den har ( Dedicated Video RAM 0.0 B )

( mener at den har 1GB grafikkort RAM ) har prøvet en masse driver af men kan stempelhen ikke finde fejlen. kan også mærke at den er blevet meget langsom at spille på så der må være noget galt.

håber at der er nogle eksperter der kan hjælpe. for det ikke første gang jeg løber ind i den slags problemer.
Avatar billede Blueeyez Mester
16. juni 2013 - 18:54 #1
Hent gpu-z så vil den kunne se det.

Der burde være 1 GB ddr3 ram
Avatar billede Blueeyez Mester
01. juli 2013 - 16:31 #2
Afmelder overvågning og smider et svar, da spørger ikke deltager!
Avatar billede Tekniker Novice
15. august 2013 - 08:36 #3
tak for svaret, jeg har endnu ikke prøvet at hente gpu-z da jeg har fået solgt computeren. men går ud fra at det virker og er noget jeg skal prøve næste gang jeg kommer ud for sådan et problem
Avatar billede Tekniker Novice
15. august 2013 - 08:38 #4
Blueeyez (systemet giver ikke lov til at give dig point. jeg kan desværre ikke give dig noget point :S