Avatar billede cubie Novice
19. juni 2013 - 19:22 Der er 1 kommentar

Genstart en jQuery funktion før den ender

Okay, måske er dette spørgsmål nemt, men jeg kan ikke lure den.

Jeg har en simpel jQuery funktion på et website:

$(".TilToppen").click(function () {
        $("html, body").animate({ scrollTop: 0 }, "slow").delay(60000);;
        return false;
});

Det den gør er, at når man klikker på en knap, så scroller browseren selv til toppen. Nu ligger der så også en lang delay på, som skal forhindre et andet script i at køre på websitet (Det er et tweak jeg bliver nødt til).

Men problemet er, at hvis man 2 gange klikker på knappen som kører funktionen, så starter den ikke, da den selvfølgelig er i gang med et langt delay. Hvordan får jeg den til at tvinge endnu en kørsel af funktionen, så den igen scroller til toppen?

På forhånd tak : )
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2013 - 21:15 #1
Måske du hellere skulle forklare hvad du vil opnå ?
- eller i det mindste hvorfor delay er nødvendig..