Avatar billede sascha Nybegynder
21. juni 2013 - 17:08 Der er 4 kommentarer

Stampe grus !

Hvad hedder sådan en maskine der stamper grus fast til pålægning af fliser og hvad koster sådan en fætter ?
Avatar billede tiger_dk Mester
21. juni 2013 - 17:11 #1
Er det en Plade vibrator du tænker på, sådan en kostede imellem 2000-5000,- !

http://www.primusdanmark.dk/pladevibrator-c-54.html
Avatar billede tiger_dk Mester
21. juni 2013 - 17:25 #2
kostede = koster
Avatar billede milter Ekspert
21. juni 2013 - 17:33 #3
Den kan også lejes hos Silvan eller andre steder
Avatar billede 220661 Ekspert
21. juni 2013 - 17:58 #4
Hvis det kun er hen over en weekend du skal bruge den, kan du vel leje den hos den lokale murer for en slik.
Da jeg lavede min 65 m2 terrasse tog det kun en dag at få det gjort.
Husk hvis du skal lægge et tykkere lag på, at stampe lagene over nogle gange. En pladevibrator kan ikke banke tykke lag sammen.
Det er den ikke tung nok til. Jeg udlagde 10 cm ad gangen og bankede det godt fast inden vi nåede til de sidste afretnings lag på max 3 cm.