Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2013 - 22:33 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Java virker ikke

Jeg ved ikke hvad der er gået galt, men min skide Java virker ikke. Skal betale en regning vis netbank inden 00.00, for ikke at overskrive fristen og blivepålagt et gebyr. Men kan ikke logge på lortet. Felterne jeg skal taste ind i vises ikke ...

Har prøvet at geninstallere Java. Det virkede ikke. Så forsøgte jeg igen. Og får at vide at en anden proces er i gang og skal være færdig først (aner ikke hvad). Så nu kan jeg ikke komme nogen vegne.
Det hele er angiveligt startet efter jeg fik opdatering og opdaterede lortet.

Håber meget nogen kan hjælpe.
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2013 - 22:34 #1
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2013 - 22:51 #2
Please ...
Avatar billede rasmuso Seniormester
21. juni 2013 - 23:04 #3
Hej caurio
prøv at afinstallere Java HELT, genstart PC'en
derefter geninstaller Java, det virkede for mig (efter sidste Javaopdatering!)
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2013 - 23:06 #4
Jeg ved ikke hvordan jeg afinstallere den. kan ikke finde den i Kontrolpanel.
Har også prøvet et "uninstall-tool" jeg fandt på nettet. Virker heller ikke.
Avatar billede rasmuso Seniormester
21. juni 2013 - 23:13 #5
Ccleaner, værktøjer, afinstaller, var løsningen for mig!
(vælg "free" udgaven fra "Filehippo")
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2013 - 23:17 #6
Hvad skal jeg sætte flueben ved. Eller skal jeg bare køre den som den er, når man har indstillet den?
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2013 - 23:18 #7
indstillet = installeret
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2013 - 23:19 #8
Bare lortet nu ikke giver flere problemer. kan se den blander sig i rigtig meget.
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2013 - 23:23 #9
Nå ingen svarer.

Nu har jeg kørt ccleaner. Og det hjalp ikke en dyt. Netbank virker stadig ikke. Det eneste jeg har fået ud af det, er at blive logget af alle de mange sider jeg var logget på.

½ time til deadline ... :(
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2013 - 23:23 #10
Andre??????
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2013 - 23:35 #11
Nu har jeg i stedet forsøgt mig med Systemgendannelse. Gendannelsen lykkedes. Men nu kan jeg slet ikke åbne siden til netbank:

Citat:
Vi kunne ikke sende dig tilbage til jyskebank.dk.

Internet Explorer har afbrudt gendannelsen af dette websted. Der er tilsyneladende et vedvarende problem med webstedet.

OP I RØVEN MED DEN REGNING!!! FUCK LORTET!!! OP I RØVEN MED DEN REGNING!!! FUCK LORTET!!! OP I RØVEN MED DEN REGNING!!! FUCK LORTET!!! OP I RØVEN MED DEN REGNING!!! FUCK LORTET!!! OP I RØVEN MED DEN REGNING!!! FUCK LORTET!!! OP I RØVEN MED DEN REGNING!!! FUCK LORTET!!! OP I RØVEN MED DEN REGNING!!! FUCK LORTET!!! OP I RØVEN MED DEN REGNING!!! FUCK LORTET!!!!!!!q!!
Avatar billede Slettet bruger
21. juni 2013 - 23:36 #12
EVENDELIGE FUCKING COMPUTERLORT!
Avatar billede iifreak12 Nybegynder
22. juni 2013 - 00:18 #13
Så så da, du kunne eventuelt prøve fra en andet computer? Prøv det her:

1. Installer ny browser (som google chrome) det virker godt-

2. prøv og geninstallere java HELT!
Avatar billede lclemens Nybegynder
22. juni 2013 - 01:07 #14
Jeg tror, han har kylet computeren ud gennem vinduet
Avatar billede 220661 Ekspert
22. juni 2013 - 08:14 #15
Han har forhåbentligt bare gået i seng.
Prøv at hente JavaRa:http://singularlabs.com/software/javara/
som bør fjerne den. Hent derefter en ny version.
Avatar billede petersen Novice
22. juni 2013 - 11:16 #16
Hvis det Windows 8 så kunne jeg ikke få java 7 til at fungere på min nye pc. Jeg afindstallerede og installerede istedet java 6, så fungerede det hele.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. juni 2013 - 11:24 #17
#16 Har du efterfølgende prøvet at opgradere til version 7?
Version 6 bør jo set med mine øjne være mere sårbar end version 7.
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2013 - 16:10 #18
#15

Endelig virker det! Har en gang før forsøgt det afinstallerings værktøj. Men det hjalp ikke. Ved ikke hvorfor (hentede det et andet sted, måske det forkerte?). Men nu virkede det. Kunne efterfølgende installere uden det endte med: 'Java plug-in 10.25.2 is not installed properly'.

Kan igen logge på netbank.

Tak for hjælpen!
Avatar billede 220661 Ekspert
22. juni 2013 - 16:31 #19
Velbekomme :-)
Godt det lykkedes for dig, så du kan få betalt den regning.
Lægger et svar her.
video til lukning af tråd: http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2013 - 16:40 #20
Ja. Så er det spændende om de har forståelse for mit problem. Eller om de sender en ny.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. juni 2013 - 16:51 #21
Ja det ved man jo aldrig. Held og lykke herfra.
Afmelder her nu.
Fortsat god weekend.