Avatar billede cbba Nybegynder
22. juni 2013 - 13:51 Der er 6 kommentarer

Mit webcam virker ikke?

Mit webcam virker ikke.. Eller jo, det virker hvis jeg skal tage et billede på computren og på skype, men skal jeg bruge det på nettet (eksempelvis arto, chatr.) osv lign. så virker det ikke..

Det er et indbygget webcam på en asus computer

webcamet er ASUS 2.0 WEBCAM

Men der er også et, der hedder

ASUS VIRTUAL CAMERA, men der er ingen af dem, der virker på nettet
Avatar billede 220661 Ekspert
22. juni 2013 - 15:36 #1
Prøv at deaktivere det virtuelle kamera hvis du kan det i enhedshåndteringen.
Avatar billede Bocajnielsen Nybegynder
22. juni 2013 - 15:40 #3
Godkender du at hjemmesiderne må bruge webcam`et?, det ved jeg der er flere hjemmesider der spørger om :-)
mvh. Jacob :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
22. juni 2013 - 15:41 #4
Du kan under "choice 3" i det sidste link skrive modelnavnet på din pc og få de rette drivere.
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2013 - 16:05 #5
Du skal tillade det inde i indstillingerne ved Adobe flash. Højre klick på noget flash og så gå under settings og tillad webcam.
Avatar billede cbba Nybegynder
25. juni 2013 - 10:45 #6
Jeg bruger Fire Fox .. Ved ikke om det har noget at sige?..

Men synes ikke, at der kommer noget frem, hvor jeg kan trykke "tillad"/"godkend" eller noget i den dur..

Jeg har opdateret min enheder.. Har opdateret flash og java.

Der sker bare stadig intet..