Avatar billede stevenjensen Praktikant
23. juni 2013 - 11:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Billig trådløs afspiller (CD,Radio, Aux)

Hej derude
Nogle som kan anbefale mig en billig radio, boomblaster eller anden afspiller af en art. Som kører på genopladeligt batteri og som kan spille trådløst. Den skal kunne holde strøm en 3-4 timer og være rimelig billig.. Under 1000,-
Avatar billede sadolin1978 Novice
23. juni 2013 - 11:48 #1
jeg tror ikke du skal forvente meget hjælp før du evt. lukker nogle af dine gamle tråde ( du har helt tilbage fra 2005 )
men hvis vi ser på dine krav her, skyder du nok lidt over målet mht. pris og batteri tid
Avatar billede CRKrogh Ekspert
23. juni 2013 - 12:10 #2
Joh: http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/stevenjensen

Men enig, en tudse er nok i underkanten til den ønskeseddel.
Avatar billede stevenjensen Praktikant
21. august 2013 - 22:00 #3
....
Avatar billede CRKrogh Ekspert
22. august 2013 - 06:27 #4
Godt vi kunne hjælpe dig....
Avatar billede stevenjensen Praktikant
22. august 2013 - 17:32 #5
Er ved at lukke gamle tråde.. du kunne i sin tid bare have smidt som svar så havde du fået dem. :)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
22. august 2013 - 19:26 #6
Mon ikke du skulle kigge FAQ'en igennem - det er kutyme at anmode om svar til pointgivning, hvis der skal gives nogen.

Blot selv at rage dem ind igen uden en valid årsag er kun dårlig stil - men det er så måske mere ved at være reglen end undtagelsen i dette forum efterhånden...
Avatar billede stevenjensen Praktikant
22. august 2013 - 22:13 #7
Kom nu lige ind i kampen... Hvem fanden har fortjent point? Folk har mere travlt med at stikke til folk der har point ude end at svare på  spørgsmålet. Hvorfor bruge din tid på sådan ca. ingenting i første omgang? Kom videre!