Avatar billede rhj1 Nybegynder
24. juni 2013 - 18:08 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Film stopper automatisk under afspilning på tv

Jeg har kopieret alle mine dvd film over på min NAS server, men nogle gange når jeg ser en film fra nas'en stopper filmen af sig selv og starter på at afspille den næste film.
Så skal jeg gå tilbage og vælge den film jeg så og så spole frem til der hvor jeg er nået til, det er lidt mærkeligt og irriterende når den gør det.
Før havde jeg en ekstern harddisk sat til mit tv med usb hvor jeg afspille fra og den gjorde det samme.
Nu hvor jeg har fået en Synology DS212j NAS håbede jeg problemet ville stoppe, men det er fortsat.
Tænker om det kan have noget med mit tv at gøre? et Samsung UE40ES6715.
Andre der har prøvet det før og har en ide til hvad problemet kan være?
Avatar billede Blueeyez Mester
24. juni 2013 - 23:03 #1
Hvis du kan, så kunne det måske tænkes du skulle firmware opdatere tvet :-)
Avatar billede rhj1 Nybegynder
25. juni 2013 - 08:10 #2
Det er opdateret til nyeste firmware :)
Avatar billede Blueeyez Mester
25. juni 2013 - 09:47 #3
Jeg antager det er .iso filer? Hvad hvis du bruger .mkv eller .avi ?

Er dog ret sikker på det er tvet, men kan os blot være filtypen det er galt med..
Avatar billede esendk Nybegynder
26. juni 2013 - 14:54 #4
Hvis det er kopieret giver det vel mening, at den stopper :) Nogle ting har loven bare gjort godt.
Avatar billede rhj1 Nybegynder
27. juni 2013 - 23:38 #5
Blueeyez: problemet er det samme om det er iso, mkv, avi, mp4 osv.

esendk: Det giver ikke mening nej, du må jo gerne lave en backup til dig selv
Avatar billede Blueeyez Mester
28. juni 2013 - 20:30 #6
Kontakt forhandleren om problemet og så må de jo løse det, men lyder som en fejl i firmwaren... Eller tvet.
Avatar billede rhj1 Nybegynder
30. juni 2013 - 17:56 #7
Tak, prøver at få det firmware opdateret eller hører hos forhandlerne.
Smid et svar også lukker vi er
Avatar billede Blueeyez Mester
30. juni 2013 - 18:03 #8
Får du her.
Avatar billede tomdk Praktikant
15. juli 2023 - 08:57 #9
hej..har alle afsnittene af olsenbanden på usb men når jeg afspiller dem på mit samsung tv.så bliver den ved med at afspille det samme afsnit hver gang