Avatar billede magnus7494 Nybegynder
27. juni 2013 - 23:38 Der er 3 kommentarer

Kan ikke åbne far cry 3

Hej Eksperten, som der står i overtekstend kan jeg ikke åbne far cry 3 eller uplay, jeg har kunne spille det på den her computer uden lag.
men nu kan jeg ikke åbne det.
jeg har købt spillet over steam.
når jeg trykker spil på steam gider den ikke at åbne, kan eller ikke åbne uplay som man skal bruge for at spille spillet

håber i kan hjælpe, og på forhånd tak :D
Avatar billede Blitzher Nybegynder
28. juni 2013 - 13:41 #1
Det kunne være at der er kommet en match, som blev installeret forkert, Da steam  selv opdatere Inc spil.

Prøv at installere spillet,og se hvad der sker.
Avatar billede magnus7494 Nybegynder
28. juni 2013 - 15:45 #2
Tak tror det kan være det.

det vil jeg lige prøve
Avatar billede magnus7494 Nybegynder
28. juni 2013 - 22:43 #3
virker stadig ikke, geninstalleret det, men gider ikke at åbne.
noget hjælp