Avatar billede hnnh Nybegynder
28. juni 2013 - 23:01 Der er 5 kommentarer

windows 7 updates gemmes som filer på hdd

Jeg vil lave mig en Windows 7 dvd eller usb stick, med sp1 og alle de updates som er komme ud, så jeg ikke skal til at køre alt igemmen update og hente via nettet.
jeg har lavet mig en dvd med sp1 integreret, som vikker fuld ud den bliver installeret under install. af Windows uden probz.
jeg har bare det probz, at jeg skal have mine updates hotfix mm ned som filer, på min pc så jeg kan integrer dem, nogen som har et bud på hvordan man får fundet dem via Microsoft, er der et program som kan snappe dem eller en anden måde?
Avatar billede chalde Seniormester
29. juni 2013 - 08:21 #1
Avatar billede hnnh Nybegynder
29. juni 2013 - 23:23 #2
har prøvet det men syndtes ikke rigtig det er alle de nye updates som kommer med.
har også prøvet med wsusoffline64 men her fik jeg ikke .msu filer som jeg skal bruge
Avatar billede jensenjs Juniormester
29. juni 2013 - 23:49 #3
Avatar billede hnnh Nybegynder
30. juni 2013 - 00:49 #4
hjælper mig ikke lige da jeg saktens kan finde ud af at slip streame sp1 ind i Windows

men det lader til at jeg har fundet hvad jeg havde brug for :
WinToolkit
jeg er ved at teste vender tilbage
Avatar billede hnnh Nybegynder
04. juli 2013 - 11:39 #5
lader til den finder næsten det hele må lege lidt mere med det