Avatar billede a-carlo Nybegynder
29. juni 2013 - 22:44 Der er 6 kommentarer

Hjælp til at opdatere grafikkort

det er lidt indviklet det her problem men det er sådan min Bærbar pc har to grafikkort i sig, et intel og et amd radeon.
Jeg skal så have opdateret mine grafik driver siger et spil til mig men det kan jeg ikke på amds side fordi den kan ikke finde mit grafik kort, tror at grunden til det er at den ser jeg har et intel.
Men den siger så at jeg skal have det fra min producents side som er Hp Men inde på deres side siger den at det er opdateret men deres opdatering er helt tilbage fra 2011 kan jeg se så hvad gør jeg?
Avatar billede Blueeyez Mester
29. juni 2013 - 23:17 #1
Brug slimdrivers.. Kræver internet adgang
Avatar billede NielsErikK Juniormester
29. juni 2013 - 23:56 #2
Avatar billede a-carlo Nybegynder
01. juli 2013 - 17:15 #3
ja okay den kan bare ikke finde driver til mit radeon grafik kort den kan kun finde til mit intel hd grafik kort?
Avatar billede Blueeyez Mester
01. juli 2013 - 17:22 #4
Kan du ikke ændre i bios mellem de 2 grafikkort?
Avatar billede a-carlo Nybegynder
01. juli 2013 - 18:32 #5
jo jeg kan vælge hvilket grafikkort der er aktivt ude på mit skrivebord og det er os mit radeon
Avatar billede Blueeyez Mester
01. juli 2013 - 19:16 #6
#5 hvad med i bios?