Avatar billede mogenshaugaard Nybegynder
03. juli 2013 - 00:59 Der er 5 kommentarer

Hjemmeside til Optikforretning

Søger en person som kan lave en hjemmeside til en optikker forretning.

Siden skal laves fra bunden, men med udgangspunkt i et eksisterende design.

Vi skal sættes ind i brug af siden, så vi selv kan lave opdateringer med tilbud, personale, billeder osv.

Med venlig hilsen
Mogens Haugaard
Avatar billede ebea Ekspert
03. juli 2013 - 09:11 #1
Hej! Har du et sted man kan se det eksisterende, ellers prøv at sende det eksisterende design.

Min email er under min profil.
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2013 - 09:13 #2
Hej Mogens

Du kan sagtens sende mere information til mig, så kan jeg se på sagen og give et tilbud på hvordan jeg ville løse det og hvordan vi kan gøre det.
Du kan fange mig på osj@device.dk

Vh
Ole Jørgensen
Avatar billede mogenshaugaard Nybegynder
03. juli 2013 - 11:17 #3
@ebea: Nej, din e-mail ligger ikke under din profil :-)

@spacemaninc: Jeg har sendt en mail til dig.
Avatar billede ebea Ekspert
03. juli 2013 - 11:41 #4
den kommer her :-)

post@ebe.dk
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2014 - 12:50 #5
Hej,

Er du stadig på udkig efter en hjemmeside til din optiker forretning, så kan jeg hjælpe dig med at få en hjemmeside med indbygget SEO. Skriv til mail@net-optimering.dk