Avatar billede torotune Nybegynder
05. juli 2013 - 10:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Total fjernelse af Outlook

Hej,

Jeg har nogle problemer med Oulook på en maskine.
Den bliver ved med at melde fejl ved opstart og lukker ned.
Jeg har prøvet at køre en af- og geninstall, men det samme problem opstår igen.

Jeg tror der er sket noget i forbindelse med at jeg installerede en 2007-version oven i en 2003.

Er der nogen der kender et godt Tool eller lign. til total fjernelse af det hele så man evt. kan starte på en frisk?

Mvh.
Avatar billede claes57 Ekspert
05. juli 2013 - 10:41 #1
først afinstalleres 2003 og 2007
http://support.microsoft.com/kb/971179
herefter kører du
http://www.softpedia.com/get/Tweak/Uninstallers/Remove-Office-2007.shtml
og genstarter maskinen.
Avatar billede torotune Nybegynder
05. juli 2013 - 12:20 #3
Hej - super, jeg prøver lige at køre en kombi og ser om det kan afhjælpe det..
Avatar billede torotune Nybegynder
12. juli 2013 - 11:39 #4
Hej igen

Claes-> Det lille program du henviste til gjorde tricket. Det fjernede Office totalt og gjorde det muligt at lave en clean install..
Avatar billede torotune Nybegynder
08. august 2013 - 09:09 #5
Svar? :)
Avatar billede torotune Nybegynder
01. december 2014 - 14:49 #6
Lukker