Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2013 - 19:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

sccm

hej jeg har installeret SCCM på windows serve 2011 SBSakl

men nu siger den http://192.96.205.162:182/d/kxaua35plhzeh6kdgjrknaamw6tyrmglmjjrdqiwas3bcggjm2g4lvyh/Untitled.png

hvad skal jeg gøre ?????
Avatar billede CRKrogh Ekspert
08. juli 2013 - 19:49 #1
Er dit "default site" (boundary) sat op til det rigtige subnet?
Har du installeret klienter?
Kan du "discover" dine PC'ere på nettet?
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2013 - 21:30 #2
Er dit "default site" (boundary) sat op til det rigtige subnet?
eeeee  jeg ved ikke helt hvad du mener  jeg har gjort der i videoen her http://www.youtube.com/watch?v=mhQPhda-aRk

Har du installeret klienter?  EEEE  jeg her ikke helt med på hvad du mener jeg kan se mine computere i DHCP
Avatar billede CRKrogh Ekspert
08. juli 2013 - 22:19 #3
Så melder jeg pas herfra - så kan jeg ikke hjælpe dig. Det er basale ting, der skal være på plads, for at SCCM kan snakke med de maskiner, den skal styre.

Hvis du ikke har en grundlæggende forståelse af de teknologier, den består af, vil du med statsgaranti aldrig få et brugbart system ud af det, som du kan bruge til noget.
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2013 - 23:12 #4
jeg kan ikke komme ind siger den Connecting to site database (Administrator) The Configuration Manager console cannot connect to the Configuration Manager site database. Verify the following:      •    This computer has network connectivity to the SMS Provider computer.      •    Your user account has Remote Activation permission on the Configuration Manager site server and the SMS Provider computer.      •    The Configuration Manager console version is supported by the site server.      •    You are assigned to at least one role-based administration security role.      •    You have the following WMI permissions to the Root\SMS and Root\SMS\site_<site code> namespaces: Execute Methods, Provider Write, Enable Account, and Remote Enable.    hvad skal jeg gøre ???
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2013 - 00:28 #5
Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2013 - 11:32 #6
.
Avatar billede samohtrelhe Praktikant
20. marts 2014 - 11:11 #7
Hej
Du skal have følgende på plads før du overhovedet går igang med en SCCM! http://sccmdeploy.dk/?p=62

Når du har læst Kent Agerlunds bog http://sccmdeploy.dk/?page_id=35 fra ende til anden, kan du gennemgå nogen af de videoer og selvstudie sider der henvises til på http://sccmdeploy.dk.

MVH
Thomas Ehler