Avatar billede SabineWauw Nybegynder
09. juli 2013 - 08:29 Der er 1 kommentar

Råd til køb af bærbar

Hej alle eksperter

Jeg ved der har været en del lignende spørgsmål, men føler ingen af dem passer til lige mit behov, eller så er spørgsmålene ikke af nyere dato.

Jeg søger råd til at finde en bærbar, som kan bruges til skolebrug. Skal starte på universitetet til september, kravene er:

- 13" skærm
- Lille vægt
- Flot design
- Godt batteri
- Ikke for langsom
- Ingen støj i forhold til blæser/varme
- Skal være lidt robust, da jeg skal have den med i tasken
- Pris: 6000-7000 gerne under

Jeg bruger mest computeren til skole ting, en masse surf og så ser jeg både film og serier, så den skal gerne kunne modstå virus. Har haft almindelige bærbarer hvor virus har givet store problemer, den sidste jeg har haft var en MacBook (en lejet fra skolen), og den havde jeg ingen problemer med mht. virus, støj og varme. Er selv ret vild med Mac - nok mest pga. design og alle de funktioner som en "almindelig" ikke har (eller ihvertfald dem jeg selv har haft i sin tid) - tænker på at scrolle, skifte til forskellige skærme, mousepad osv. Men er der almindelige bærbare der kan klare de samme krav/behov for mindre end prisen på en Mac?

Skal ikke bruges til spil, kun online børnespil hvis det var.

På forhånd tak.
Avatar billede egidiussen Nybegynder
18. juli 2013 - 07:38 #1
Har du fundet en bærbar eller vil du stadig have hjælp?