Avatar billede steaken Nybegynder
10. juli 2013 - 02:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Pagescoller.com

Hej hej :)

Nu er jeg ikke den store programmør, så jeg valgte at købe nogle færdige koder fra Pagescoller.com.
Så jeg regnede selvfølgelig bare med at de virkede ;-)
men næ nej :D

nogen som kan give en lille forklaring på hvordan man gør følgende 3 ting

1. Include jQuery library (version 1.4 or older) and the Page Scroller plugin within the head tag of your website
2. Include Page Scroller CSS if intending to use a Page Scroller navigation skin.
3. Initiate the plugin on DOM ready: $(parentElement).pageScroller();

Mvh
Morten
Avatar billede steaken Nybegynder
10. juli 2013 - 02:41 #1
glemte lige at skrive at til 1 har jeg allerede:
    <script type="text/javascript" src="http://code.jquery.com/jquery-latest.min.js"></script>

    <!-- LINK PAGE SCROLLER PRO FILE HERE -->
    <script type="text/javascript" src="http://www.steaken.dk/jquery.pagescroller.js"></script>
Avatar billede steaken Nybegynder
10. juli 2013 - 03:32 #2
har løst det selv nu :)