Avatar billede Anonymouse2 Nybegynder
10. juli 2013 - 23:16 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Bærbarens mus..

Problemer med musen, "hakker" nogle gange.

Hakke = Altså når jeg tænder min pc, er den langsom.. Pludselig når jeg surfer på nettet, går den helt i stå ??
Håber da forhåbentlig nogle kan være venlige og hjælpe mig :-)
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
11. juli 2013 - 10:44 #1
Jeg tror jeg ved hvad der er galt.

Hvis din computer ikke har så maget ram eller GHz, skal du vente lidt på den er klar.

Hvor maget ram og GHz har din computer?.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. juli 2013 - 21:31 #2
Prøv at minimere det som starter med Windows.
Man behøver normalt kun få programmer her.
Antivirus-javaupdate-Firewall (hvis ikke du bruger den indbyggede) samt paden på den bærbare.
Tjek også lige hvor meget plads der er på dit C drev.
Er det fuldt vil pc blive langsom
Avatar billede Anonymouse2 Nybegynder
14. juli 2013 - 14:04 #3
Hmm jeg pcen den er på 2,40 GHz.. Lokal disk c, den er slet ikke fuld.. Ledig plads = 523 GB :-)
Avatar billede Anonymouse2 Nybegynder
14. juli 2013 - 14:05 #4
*Hmm pcen den er på 2,40 GHz.. Lokal disk c, den er slet ikke fuld.. Ledig plads = 523 GB :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
14. juli 2013 - 14:23 #5
Hvor meget installeret ram er der i den?
Og hvor meget er der tilbage når den er fuldt loadet i Windows?
Avatar billede Anonymouse2 Nybegynder
15. juli 2013 - 16:56 #6
4.00 Gb installeret ram.
I øjeblikket er lokal disken = 523 GB ledig af 579 GB..
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
15. juli 2013 - 17:22 #7
Hvor meget hukommelse bruger den når den er langsom? (For at se hvor meget hukommelse computeren bruger skal du trykke på Ctrl+Alt+Delete, og så skal du klikke på Start Joblite, og til sidst skal du klikke på Ydeevne).
Avatar billede Anonymouse2 Nybegynder
27. august 2013 - 22:04 #8
#6