Avatar billede boxerfjaes Nybegynder
12. juli 2013 - 11:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvem har flyttet en mappe.

På mit arbejde bruger vi almindelig windows stifinder og et utal af mapper til at holde styr på diverse filer til forskellige projekter. Det sker ind i mellem at der bliver flyttet rundt på nogle mapper. Er det muligt at finde frem til hvilken bruger der har flyttet en given mappe?
Avatar billede esendk Nybegynder
12. juli 2013 - 14:26 #1
Det tror jeg ikke, at det er mere. Folk kan godt lide ikke, at benytte sig af deres ansvar. Men fejl kan jo ske for alle.
Avatar billede jensenjs Juniormester
12. juli 2013 - 15:23 #2
Hvis du taler om en filserver hvor brugerne har adgang, så kan du sætte overvågning på mapperne.

Det er længe siden jeg har haft med det at gøre så jeg kan ikke lige beskrive hvordan, men jeg har gjort det tidligere.
Avatar billede boxerfjaes Nybegynder
15. juli 2013 - 22:20 #3
Ok, tak for hjælpen.
Sender du et svar.
Avatar billede jensenjs Juniormester
15. juli 2013 - 22:46 #4
Hvem skal svarer.
Er det mig så bare behold point :-)
Avatar billede boxerfjaes Nybegynder
31. juli 2013 - 00:07 #5
Lukket