Avatar billede minoza Nybegynder
12. juli 2013 - 17:01 Der er 1 løsning

Admin login i Concrete 5 forsvundet pga nyt tema

Hej alle eksperter!

Jeg fifler lidt med et CMS der hedder Concrete 5, jeg har for et par dage siden ændret temaet og bygget videre på det derfra, alt virkede som det skulle. Nu ville jeg så lave lidt videre på herlighederne, men nu kan jeg ikke logge ind som admin mere? login mangler simpelhen fysisk på forsiden i det nye tema øv!!

Er der en måde at logge ind på ved at skrive en direkte url i browseren? Jeg har kigget installationen igennem via ftp, men jeg kan ikke rigtig se nogen filer/biblioteker at forsøge at logge ind igennem?

Jeg vil blive rigtig ked af at skulle starte forfra, jeg håber nogen kan hjælpe!!

på forhånd tak :-)
Avatar billede minoza Nybegynder
12. juli 2013 - 21:23 #1
Fangede lige en Concrete5 nørd på irc, fik følgende svar som virkede fint for mig:

www.minside.dk/concrete/index.php/login

og så poppede det fine login script frem yehaw :-) ... har nu tilføjet en loginbox til forsiden hihi, så nu spiller det!!