Avatar billede lsskaarup Nybegynder
13. juli 2013 - 00:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til brug af ADMT

Hej, jeg arbejder på at få flyttet nogle brugere fra et domæne til et andet, og derfor prøver jeg at få sat ADMT 3.2 værktøjet op.

Det er lykkedes jeg at få det installeret, men så kommer jeg heller ikke meget længere. Når jeg prøver at køre en user migration, og skal vælge source og destination domæner, får jeg bare at vide den ikke kan slå det ene domæne op, men fejlkode "error code=1355".

Det kunne være noget dns opsætning der ikke er på plads, men jeg vil godt have hjælp til hvordan jeg tjekker det og retter eventuelle fejl til. Håber I kan og vil hjælpe én, som er inde på et område, hvor han er totalt newbee.
Avatar billede Slettet bruger
14. juli 2013 - 01:14 #1
er det ny server
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
14. juli 2013 - 01:26 #2
Både og, tester i forhold til en gammel server som modtager, men der kommer måske en ny ind i stedet for. Det er ikke helt besluttet endnu.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
14. juli 2013 - 10:53 #3
Hej.

  Har du chekket om du kan navneopløse begge domæner fra begge ender?

De bedste hilsner
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
14. juli 2013 - 11:54 #4
Nu nævner du allerede et begreb, som jeg ikke er helt sikker på hvordan jeg skal teste, men hvis du mener at jeg fra det ene domæne kan pinge en dc i det andet via netbios navnet, så ja. Det samme den anden vej.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
14. juli 2013 - 20:40 #5
Ikke så meget det, at du kan pinge - mere om du kan pinge navne eller kun på IP#?
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
17. december 2013 - 20:54 #6
Nå jeg "elsker" da det E har udviklet sig til. Når der endelig er én som svarer på spørgsmål, så får man ikke altid en mail herom.

Jeg tillader mig at lukke spørgsmålet, da jeg har fået migreret brugerne for længe siden, og fik konsulent hjælp til ADMT'en
Avatar billede CRKrogh Ekspert
17. december 2013 - 21:15 #7
Ok, jamen selvtak...