Avatar billede clha Nybegynder
15. juli 2013 - 13:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne ny bruger i Windows7

Bærbar Acer Aspire

Da jeg fik computeren for et år siden oprettede jeg en standardbruger til mig selv - og det fungerede.

Jeg har også åbnet gæstekontoen uden problemer.

Nu vil jeg åbne en ny brugerkonto og gør som Windows7 siger, jeg skal.
Det nye brugericon popper pænt op, men ved login (uden password) får jeg denne besked:

"Tjenesten Tjenesten Brugerprofil blev ikke logget på
Brugerprofilen kan ikke indlæses"

Bemærk, at der står "Tjenesten"  2 gange.

Jeg HAR slukket og tændt computeren mange gange. Det nye brugericon kommer pænt frem, men jeg får samme fejlmelding, hver gang jeg forsøger at logge på.

Jeg kan godt slette den ubrugelige konto. Jeg har endda forsøgt oprettelse med flere forskellige navne.
Avatar billede Blandy Praktikant
15. juli 2013 - 15:07 #1
Prøv denne guide: http://support.microsoft.com/kb/947215

Har set før at det kan være en fejl med den path profilen bliver oprettet på, eller din antivirus der "spærer" profilen, mens den bliver scannet af antivirus, og windows kan derfor ikke læse den.
Avatar billede clha Nybegynder
13. september 2013 - 07:18 #2
Tak for hjælp. Jeg må se på det ved lejlighed. Giv svar.
Avatar billede clha Nybegynder
29. september 2013 - 08:33 #3
Experten rykker for svar, så jeg må selv gøre det.