Avatar billede dumdum Nybegynder
15. juli 2013 - 20:28 Der er 1 løsning

Ikke-til-stede-assistent - tjek uden at sende mail?

Mit spørgsmål er, om man internt i en organisation (m. exchange) kan tjekke, om en kollega har aktiveret ikke-til-stede-assistenten uden at sende vedkommende en mail. Eksempelvis i outlook 2007.

Det er åbenbart en funktion i Outlook Web App (OWA). OWA skriver en kollegas ikke-til-stede-besked i et lille felt, når man er ved at skrive mail til vedkommende. Det er ret smart, at man før man sender mailen bliver klar over, at man ikke kan forvente svar (dermed kan mailen blive overflødig).

Men er den samme funktion tilgængelig i outlook 2007?
Avatar billede dumdum Nybegynder
18. juli 2013 - 07:05 #1
Umiddelbart svært at få afklaret.