Avatar billede Singh Nybegynder
18. juli 2013 - 08:00 Der er 7 kommentarer

Hjemmeside hosting

Okay jeg tænkte på noget i nat, hvis man kan have en dedikeret server til css eller andre steam spil.

Kan man så også have en dedikeret hjemmeside eller sådan noget?
Fordi der hvor vi køber hjemmeside fra som fx: one.com
hvor hoster de henne? og hvor hoster den næste henne? hvad gør de?

Hvis i ved det så må i gerne smide en kommentarer.

Er bare nysgerrig :D
--
Harry
--
Avatar billede majbom Novice
18. juli 2013 - 10:35 #1
one.com og andre webhoteller har deres egne fysiske servere stående som du lejer plads på (deraf navnet webhotel)

Er det det du mener?
Avatar billede Singh Nybegynder
20. juli 2013 - 11:48 #2
Altså fx. One.com sælger websider men hvor for de dem fra? køber de dem fra andre hostings steder eller laver de dem selv med deres server eller hvad det hedder?

Altså hvad er historien bag det.

--
Harry
--
Avatar billede majbom Novice
22. juli 2013 - 12:56 #3
one.com sælger ikke hjemmesider, de tilbyder nogle scripts som sætter en side op for dig - er det det du mener?
Avatar billede Singh Nybegynder
22. juli 2013 - 20:22 #4
Det vidste jeg ikke.. men hvad er historien bag scripted? eller hvad hedder scriptet og hvordan gør man så man selv kan sætte en side op.
Avatar billede majbom Novice
23. juli 2013 - 15:17 #5
Der er flere forskellige scripts - de har bl.a. en wordpress-installation og jeg tror deres WYSIWYG-editor er noget de selv har udviklet/fået udviklet.

Jeg bruger ikke nogle af deres produkter udover et simpelt webhotel.
Avatar billede Singh Nybegynder
23. juli 2013 - 19:06 #6
Jamen hvor kommer historien bag wordpress eller hvad det er!
er det gratis? koster det penge?
spørger de nogle for at få adgang til disse scripts! hvad er historien bag alt det!
Avatar billede majbom Novice
24. juli 2013 - 09:31 #7