Avatar billede Kenneth1985 Nybegynder
19. juli 2013 - 10:39 Der er 5 kommentarer

Godt video behandlings program?

Hej derude.
Nogen der kan anbefale et godt video behandlings program det skal være nemt og brugervenligt. Jeg har prøvet og købt pinnacle studio men synes det er for indviklet.
Jeg optager med sony video kamera og den bruger avchd når den optager og så vil jeg gerne kunne redigere klippene sammen så der ikke er en masse små klip hver gang jeg har tændt og slukket kameraet igen. Det kan man også sagtens på pinnacle studio men sys bare det for det første tager meget lang tid at redigere en film sammen og for det andet bliver kvaliteten meget ringe i forhold til kameraet oprindelige kvalitet. Der er ikke det rigtige filformater man kan vælge i det program, synes jeg.
Håber i kan hjælpe.
Avatar billede magnus7494 Nybegynder
19. juli 2013 - 11:49 #1
windows live movimakker både nemt og gratis

kan anbefales :D
Avatar billede Kenneth1985 Nybegynder
19. juli 2013 - 12:04 #2
ja det er ihvertfald nemt har jeg os prøvet, men synes bare at kvaliteten fra mit videokamera bliver væsenligt ringere når det bliver omdannet. Synes ikke jeg kan finde nogen programmer hvor man kan sætte en film sammen i avchd filformatet.
Avatar billede magnus7494 Nybegynder
19. juli 2013 - 13:29 #3
sony vegas er et rigtig godt man dyrt program,
du kan jo prøve den gratis version
Avatar billede Kenneth1985 Nybegynder
19. juli 2013 - 14:05 #4
okay det kendte jeg ikke kigger lige på det. tak for info.
Avatar billede magnus7494 Nybegynder
20. juli 2013 - 12:45 #5
det var da så lidt.d