Avatar billede John Knudsen Nybegynder
22. juli 2013 - 18:57 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan man købe huawei e1752 i DK ?

Har en Denver Tablet. som ønskes på 3G mobilt bredbånd via et Huawei e1752 usb modem...
men jeg kan ikke opdrive det nogen steder - TD, Telmore eller Telenor har det ikke (udgået) !?
Alternativt E1820 eller E1550 iflg. Denver...
Avatar billede NielsErikK Juniormester
22. juli 2013 - 19:03 #1
Hvad er der nu galt med Huawei E3131 ?
Det er jo langt hurtigere og der kan sættes ekstern antenne til.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
22. juli 2013 - 19:04 #2
Jeg tror du blot ser i en forældet vejledning (gæt).
Avatar billede NielsErikK Juniormester
22. juli 2013 - 19:06 #3
Husk at uddele point i dit gamle spørgsmål.
http://www.eksperten.dk/spm/983306

Her har du min standard vejledning...

Velkommen til Eksperten.

Da mange nye (og ældre) har en smule problemer med pointsystemet, får du her lidt standard oplysninger.  :-)

SVAR-funktionen bruges normalt kun i forbindelse med pointgivning og lukning af spørgsmål.

Den person/personer hvis løsning du kunne bruge, beder du (i en kommentar) om at lægge et svar, deres svar kommer til at lyse gult.
Derefter skal du tildele point for disse svar, ved at acceptere dem, så de kommer til at lyse grønt.
(Du kan vælge at belønne flere personer hvis ingen har ramt 100% rigtig - Også for indsats ved at bede om svar fra dem, og acceptere disse)

Kun hvis du opgiver dit spørgsmål (eller selv fandt løsningen) skal du bruge din egen svarfunktion, og acceptere svaret.

Når du blot skriver til folk, bruges kommentar.

Lukning - Hvordan ?
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1 (se toppen af skærmen)
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo

Hvor blev dit spørgsmål af ?
http://www.eksperten.dk/bruger/overvaagning
http://www.eksperten.dk/faq#faq-6-1 (se toppen af skærmen)

Hvorfor ?
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5 (se toppen af skærmen)

Har jeg postet dette, så følger jeg med i dit spørgsmål og kommer med gode ideer hvis jeg har nogen.  :-)
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Avatar billede John Knudsen Nybegynder
22. juli 2013 - 19:08 #4
Har en e3131 - virker IKKE !
Men e3131 virker på en Windows pc !
Det er vist noget med en særlig tilpasning til Android (Linux) systemet - har jeg fået oplyst...
ellers tak !
Avatar billede NielsErikK Juniormester
22. juli 2013 - 19:14 #5
USB2 er nu engang USB2 og...
Huawei E-3131 USB-modemmet understøtter hastigheder op til 21 Mbit download.
USB Modem with Hi Link Web based Connection software built into dongle, no dives, no install. no waiting !

Du skal ikke engang installere noget.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
22. juli 2013 - 19:16 #6
Huawei E1752
Download-hastighed: 7.2 Mbit/s (HSDPA ready)
Upload-hastighed: 5.76 Mbit/s (HSUPA ready)
Modemmet virker på
Windows 2000 SP4, Windows XP, Windows Vista

Det er da kun at sætte begrænsninger for sig selv ?
Avatar billede NielsErikK Juniormester
22. juli 2013 - 19:17 #7
Ahh linux
Avatar billede John Knudsen Nybegynder
22. juli 2013 - 19:18 #8
Jo men, når e3131 nu ikke virker på min Denver Tablet - jeg kan ikke gå på nettet med den - uanset hastighed :0)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
22. juli 2013 - 19:21 #9
Hvilken Android bruger du ?
Avatar billede sadolin1978 Novice
22. juli 2013 - 19:22 #10
hvorfor bruger du evt. ikke den mulighed der er for WI-FI i enheden?

hvis du har en mobiltelefon der kan dele forbindelsen er det da en nem måde at overkomme denne lille opgave
Avatar billede John Knudsen Nybegynder
22. juli 2013 - 19:26 #11
android 4.x
Avatar billede John Knudsen Nybegynder
22. juli 2013 - 19:27 #12
min Denver Tablet skal bruges et sted, hvor der IKKE er wifi - derfor :0)
Avatar billede NielsErikK Juniormester
22. juli 2013 - 19:37 #15
Avatar billede John Knudsen Nybegynder
22. juli 2013 - 19:39 #16
Tak - har ikke de bedste erfaringer med at handle udenfor DK (Danmark) !
Jeg skal lige ha' checket med Denver om e1750 er det samme som deres oplyste e1752 :0)
Avatar billede Blueeyez Mester
22. juli 2013 - 19:51 #17
En søgning på guloggratis og dba gav resultater for mig ;-)
Avatar billede sadolin1978 Novice
23. juli 2013 - 09:12 #18
hvilken mobiltelefon har du og har du? og er der mobilsignal der hvor den tablet skal bruges? flere smartphones har jo muligheden for at lave et WI-FI hotspot
Avatar billede John Knudsen Nybegynder
31. marts 2015 - 19:53 #19
tak