Avatar billede sujas Praktikant
25. juli 2013 - 17:24 Der er 2 kommentarer

Undermappe i undermappe

Jeg har importeret mine mapper fra Outlook expres til Windows live mail, men kan nu ikke oprette en undermappe i en undermappe, som jeg har kunnet i Outlook - nogen der ved hvordan man evt. gør?
Avatar billede claes57 Ekspert
25. juli 2013 - 18:17 #1
windows live mail udgår - det er spild af tid og energi - kør videre til outlook.com hvis du vil microsoft, eller brug thunderbird.
Avatar billede sujas Praktikant
26. juli 2013 - 10:54 #2
Det var også det jeg ville i første omgang, men i Outlook.com kan du ikke importere dine mails fra programmet Outlook - forstå det hvem der kan?