Avatar billede moggy Novice
30. juli 2013 - 11:45 Der er 2 kommentarer

WiFi Extender Netgear

Jeg har fået installeret en Netgear WiFi Range Extender WN2000RPTv2. Uheldigvis blokerer den for fastnettelefonen, som ikke virker, når den er tændt. Stofanet mener den fejlagtigt ikke er opsat som "access point". Hvad kan løsningen være?
Avatar billede Blandy Praktikant
30. juli 2013 - 12:55 #1
ja at du har sat din wifi extender i VOIP stik i din router? Hvordan har du sat det op?

Er din telefon i det rigtige stik?
Avatar billede moggy Novice
14. august 2013 - 06:58 #2
Den er opsat trådløst, og virker som sådan upåklageligt, bortset fra at fastnettelefonen går død. Vil det hjælpe at i stedet at trække en ledning fra routeren til extenderen? Det var ikke lige det, der var fidusen!