Avatar billede ZeBa Ekspert
04. august 2013 - 22:45 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Gendannelse

Jeg ville gerne gendanne min pc til tilstanden for 2 uger siden, men jeg kan ikke få lov at bestemme tidspunket.
Jeg får de skærme,som vises her: http://www.opinionsdannere.dk/test/
Og kan ikke se, hvordan jeg kan bestemme tidspunktet......
Nogen der har et bud?
Mvh
Avatar billede NielsErikK Juniormester
04. august 2013 - 22:56 #1
Du highlighter feltet og trykker næste.
Avatar billede ZeBa Ekspert
04. august 2013 - 23:04 #2
Jamen det er jo ikke det tidspunkt, jeg ønsker.
Avatar billede milter Ekspert
04. august 2013 - 23:20 #3
Har du prøvet at klikke i feltet "Vis flere gendannelsespunkter"?
Avatar billede ZeBa Ekspert
04. august 2013 - 23:33 #4
Ja, så kommer der et tidspunkt mere: 5.10.2012!
Avatar billede milter Ekspert
04. august 2013 - 23:45 #5
Er Systemgendannelse af en eller anden grund konfigureret til kun at have et gendannelsespunkt?

Kig her:

http://windows.microsoft.com/da-dk/windows7/system-restore-frequently-asked-questions
Avatar billede milter Ekspert
04. august 2013 - 23:46 #6
Datoen 5.10.2012, er det den dag, Win7 blev installeret?
Avatar billede milter Ekspert
04. august 2013 - 23:50 #7
Og her lidt mere:

http://helpdesken.dk/microsoft/windows-7-systemgendannelse

Kig under punktet: "Konfigurer indstillinger for gendannelse ..."
Avatar billede ZeBa Ekspert
04. august 2013 - 23:54 #8
Jeg store torsk: Jeg skal jo bare afinstallere Microsoft Office!
Avatar billede milter Ekspert
05. august 2013 - 00:05 #9
#8.

Og hvad har det med antallet af gendannelsespunkter at gøre?
Avatar billede milter Ekspert
05. august 2013 - 00:19 #10
Eller har det måske noget med indlæg #22-23-24 i dette spørgsmål at gøre?:

http://www.eksperten.dk/spm/984027
Avatar billede ZeBa Ekspert
05. august 2013 - 00:46 #11
Sorry, jeg glemte at fortælle, at det oprindelige problem er, at jeg er kommet til at flytte en mappe i Outlook ind i en anden mappe, og tillader det møgprogram ikke, at jeg flytter den tilbage. Og så var der en, der foreslog, at jeg lavede en gendannelse fra før jeg gjorde det. Men jeg havde i forvejen en masse vrøvl med Outlook, så det bedste er nok at geninstallere hele lortet - selv om jeg nok som sædvanligt mister en del af mine mails.
Avatar billede ZeBa Ekspert
05. august 2013 - 01:27 #12
Men jeg vil også med tak senere kigge på dine links, for jeg får jo sikkert brug for det på et senere tidspunkt.
Får jeg nogle svar fra dem, der vil have points?
Mvh
Avatar billede NielsErikK Juniormester
05. august 2013 - 01:48 #13
Jeg mener ikke at være berettiget til point (ud over jeg ikke samler), men måske milter gerne modtager, han lavede trods alt en noget større indsats.
Avatar billede milter Ekspert
05. august 2013 - 20:53 #14
Snup selv pointene. Du har jo ikke fået løst problemet :-)

Hvordan går det forøvrigt med lydproblemerne i det her spørgsmål:

http://www.eksperten.dk/spm/982797

Tilbagemeldinger fra spørgerne er en meget vigtig del af et koncept som eksperten.dk. Uden dem mister de fleste "eksperter" lysten til at hjælpe, især hvis man et par gange har erfaret eller ud fra spørgerens profil kan se, at "Han/hun vender ikke tilbage, så ham/hende gider jeg ikke bruge tid på"  :-)
Avatar billede ZeBa Ekspert
05. august 2013 - 22:52 #15
Jeg tror ikke, jeg kan tåle varmen. Mit problem med Outlook løses selvfølgelig ved at jeg opretter en ny mappe ude i roden og flyttet alt indholdet over i den. Men det ændrer selvfølgelig ikke ved, at Outlook er et møgprogram.
Og undskyld at jeg har taget jeres tid.
#14: Jeg har ikke fået læst lydproblemet, så jeg venter på, at der kommer en forbi, som har en løsning. Er det ikke tilladt?
Mvh
Avatar billede ZeBa Ekspert
05. august 2013 - 22:58 #16
#14: Ups, jeg troede, at du tænkte på denne her:
http://www.eksperten.dk/spm/983915