Avatar billede Seba4969 Praktikant
06. august 2013 - 20:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Åbne sin bærbar pc

Hej

For noget tid siden lavede jeg et sprøgsmål, om mit øddelagte USB port på min bærbar.

Det er sådan at en dag jeg kørte til Sverige, fik min bærbar et "skub" eller lignede og med trådløs mus USB indeni, det blev så skubbet ind og kan ikke få det ud nu.

Der sidder nogle små orange stykker derinde og jeg kan ikke bruge det.

Spørgsmål: Kan jeg på en god og sikker måde, skrue en af skruerne ud af computeren i siden og tag det orange væk, uden at øddelægge noget andet?

Det er en Packardbell easynote Tk1185 tror jeg nok
Avatar billede claes57 Ekspert
06. august 2013 - 21:36 #1
der er nok noget i lodningen fra stik til motherboard, der er knækket, og så vil det ikke virke selvom du får alle stumper ud.
Du skal omkring en tekniker, der evt kan skifte hele stikket.
Avatar billede Seba4969 Praktikant
06. august 2013 - 21:50 #2
hmm okay.. håbede bare på jeg selv kunne fixe det og spare penge der.
Avatar billede Seba4969 Praktikant
06. august 2013 - 22:46 #3
ddd