Avatar billede miszar Nybegynder
08. august 2013 - 19:24 Der er 3 kommentarer

Lav mikrofon efter nyt bundkort.

Hey endnu et problem jeg er stødt ind i! Snakker det meste af dagen på skype og jeg streamer på twitch men alle klager over at de ikke kan høre mig nu! Jeg kan booste min mic på Obs settings så det virker fint. Men kan intet gøre på skype.
Har tjekket de fleste settings, i realtek konfig og under optagelses enheder.

Mit headset er et steelseries siberia og mit nye bundkort er et MSI Z77 MPower, Socket-1155.

Jeg har installeret drivere.
Avatar billede miszar Nybegynder
08. august 2013 - 19:46 #1
Har lige prøvet samme headset på en anden computer og der er den også rigtig lav. Skal nærmest sidde med den i munden før folk kan høre mig.
Avatar billede 220661 Ekspert
09. august 2013 - 08:26 #2
Så lyder det jo som om mikrofonen på headsættet ikke virker ordentligt.
Tror ikke på at du har fejl på to computere samtidigt.
Sidder der en mute knap til mikrofon på ledningen?
Avatar billede miszar Nybegynder
09. august 2013 - 14:50 #3
Nej gør der ikke. Jeg tager ud med headsettet idag.