Avatar billede martinohlin Nybegynder
10. august 2013 - 23:28 Der er 5 kommentarer

wifi på en packard bell EasynoteENLE 11bz

Hejsa..
har siddet og rodet med denne skod pc nu i ca 4 timer..Har hentet temmelig mange drivere til netværkscontroller på packardbells hjemme side..Og intet virker..har konflikt på netværkscontroller og SM-buscontroller og usb-controller ( universal seriel bus.Kan kun komme på nettet via lan.Har fået det til at virke med f tasten..den viser ihvertfald på skærmen et slags billed at wifi og hvis jeg trykker igen det samme med en rød ting omkring og en streg over..Anyway - er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg får dette her dyr til at virke med wifi???
Mvh
Fjotte

Ps.Kører med windows 7 64 bit
Avatar billede claes57 Ekspert
11. august 2013 - 10:34 #1
med kabel hent/kør slimdrivers - så skulle alle manglende drivere komme på plads.
http://www.driverupdate.net// den orange er gratis.
Avatar billede martinohlin Nybegynder
11. august 2013 - 14:03 #2
Hej claes57.
Jeg takker mange gange for linket.havde 2 konflikter mere i enhedshåndtering. sm bus og en usb bus og de er fixet med Slimdrivers :-) men har stadig en konflikt tilbage ( netværkscontroller ) men Slimdrivers fortæller mig,at alle drivere er updateret..men kan stadig ikke få det trådløse til at køre :-( Er snart ved at opgive dette projekt :-( har du et alternativ???
Mvh
Fjotte :-)
Avatar billede claes57 Ekspert
11. august 2013 - 14:25 #3
Fn tast + den med wifi - og du kan starte wifi-enheden (der skal IKKE være streg over (så er den slukket).
Der skal så være lys nede til venstre på front med wifi symbol.
derefter kontrolpanel / netværk... og opret forbindelse til nyt netværk.
Avatar billede martinohlin Nybegynder
11. august 2013 - 15:01 #4
Hmmm - der er ikke lys i wifi nede til venstre.Men f tasten til wifi reagerer.Både med og uden streg..Har selvfølgelig sat den til uden streg..Men intet lys i wifi..Tror du ikke at det er fordi at driveren skal opdateres?? har jo en gul klat i enhedshåndtering for netværkscontroller???Og kan simpelthen ikke finde den rette driver for at få den konflikt rettet????
Avatar billede claes57 Ekspert
12. august 2013 - 13:03 #5
du skal have løst konflikten i enhedshåndtering. Prøv at slette enheden helt, og så genstarte maskinen (med lan-kabel) og lad den søge på nettet efter drivere hvis den spørger efter det.