Avatar billede hutchicutt Nybegynder
13. august 2013 - 09:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Opgave finmekanik

Til et nyt produkt, søges en finmekaniker (uddannet) som vil arbejde på timebasis. Du skal bo i Storkøbenhavn.

Opgaven går på at åbne tablets og lave nogle ændringer i dem (et nyt elstik skal tilsluttes tabletten).

I en første omgang drejer det sig om ca. 10 prototyper. Om salget går godt, bliver det flere.

Jeg vil gerne have referencer og din timløn og, selvfølgelig, en mail adresse. Du skal være absolut stabil mht. til opgaven.
Avatar billede Slettet bruger
13. august 2013 - 15:43 #1
Skriv evt. inde på www.amino.dk - der er mange freelancere indenfor andre brancher end IT (som Eksperten er henvendt til). Måske får du mere held dér.
Avatar billede hutchicutt Nybegynder
13. august 2013 - 16:25 #2
Tak Steeven, det var en rigtigt god idé- det vil jeg prøve!
Og ser også om det kommer noget mere ud af det her - ellers bliver et points til dig, hvis du har brug for det ;-)
Avatar billede Slettet bruger
13. august 2013 - 21:27 #3
:) Jeg fastholder naturligvis min dybe tro på, at mine point en dag bliver penge værd!
Avatar billede hutchicutt Nybegynder
14. august 2013 - 08:20 #4
Det tror jeg vil vise sig at holde stik ;-)
Avatar billede hutchicutt Nybegynder
15. august 2013 - 11:37 #5
Here you go - tak!