Avatar billede zac Nybegynder
13. august 2013 - 18:57 Der er 3 kommentarer

Win 8 PC går død efter 10 sek. med det blågrønne vindue

Nogen ideer til, hvordan jeg kommer videre derfra? Uden at skulle boote fra cd, som jeg ikke har (eller i hvert fald ikke kan finde)..
Avatar billede zac Nybegynder
13. august 2013 - 20:05 #1
Jeg fandt det her på Computerworld.dk:
"...det kan være nødvendigt at indtaste produktnøglen manuelt. Det gælder blandt andet, hvis man har brugt en image-fil til at oprette et boot-medie og ikke vil anvende den forudinstallerede recovery-partition på harddisken."

Jeg har fundet produktnøglen - men har ikke lavet en image fil på et bootmedie (ja, det var dumt).

Så løsningen er måske at nå ind til den forudinstallerede recovery-partition på harddisken?
Hvis man altså kan det?
Avatar billede 220661 Ekspert
13. august 2013 - 20:12 #2
Prøv at vælge systemgemdannelse, hvis du kan komme ind i den avancerede recovery skærm:
http://www.winhelp.dk/?mod=entry&id=713

Jeg har ikke win 8 selv her desværre, så du må prøve dette.
Avatar billede 220661 Ekspert
13. august 2013 - 20:12 #3
Der skulle også være noget automatisk reparation som jeg ser det.