Avatar billede janesi Nybegynder
16. august 2013 - 23:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows 7 Enterprise.. kopi

Hejsa
Jeg sidder og ordner en pc for min ven ..og opdager at det er en uægte windows altså en kopi den hedder Windows 7 enterprise..
mit spørgsmål er : kan vi købe en ny windows 7 og installere istedet for , så vi kører med et ægte program ?
kan man formatere denne windows 7 enterprise ?
på forhånd tak for hjælpen
mvh janesi
Avatar billede Slettet bruger
17. august 2013 - 07:29 #1
Ja det er ikke noget problem at formatere og derefter lægge en ny windows ind. Så vidt jeg ved, kan det gøres fra win 7 DVDén, men ellers kan det gøres med GParted. Man downloader en gratis Iso, som man brænder til en boot disk. http://gparted.sourceforge.net/download.php
Avatar billede Slettet bruger
17. august 2013 - 07:35 #2
Nb. Jeg ser nu, at du ikke har lukket et eneste af dine åbne spørgsmål. Havde jeg set det før, havde jeg ikke lagt et indlæg.
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/janesi
Avatar billede janesi Nybegynder
31. august 2013 - 22:34 #3
jeg ved det nu :-( har ikke vidst man skulle og hvordan ..tak for hjælpen :-)
lukker denne tråd også
Avatar billede janesi Nybegynder
31. august 2013 - 22:36 #4
lukker denne tråd ned ..tak for al hjælp :-)