Avatar billede Adampantic Nybegynder
17. august 2013 - 12:11 Der er 3 kommentarer

Rødt kryds når trådløs internet skal aktiveres.

Hey folks.

Da jeg vågnede imorges havde jeg pludseligt et mærkeligt problem. På min acer sidder der en knap oppe ved tænd/sluk knappen, der aktivere mit trådløse netværk. Når jeg trykker på den for at aktivere mit trådløse netværk, kommer der et rødt kryds på skærmen, og jeg kan ikke aktivere det. Nogen der har en ide om hvad løsningen kan være?
Avatar billede zacharias1703 Nybegynder
17. august 2013 - 21:10 #1
det kunne være at dit netværks kort ikke virker
Avatar billede Adampantic Nybegynder
17. august 2013 - 21:18 #2
Ifølge enhedshåndteringen fejler kortet ikke noget, jeg har prøvet at deaktivere det, men fortsat uden held.
Avatar billede fhansen82 Mester
18. august 2013 - 22:45 #3
Har du opdateret noget for nyligt? Har du forsøgt genstart. Har du trådløs forbindelse til andre enheder, som fungerer? Hvis ikke, så prøv at genstarte din router.