Avatar billede kris914g Nybegynder
18. august 2013 - 14:54 Der er 3 kommentarer

kan ikke få et xml tilpasset i vb.net

hej har fundet en guide til at lave en download manager hvor man kan få projekt mappen så du kan redigere som du vil: http://social.msdn.microsoft.com/Forums/vstudio/en-US/58ef7344-98ac-4b32-9a46-ce218bda3df8/downloading-files hvis du har læst det der står på siden kan du se at han har lavet et program som hedder Creator Program til at lave downloadlisten til download manageren hvor Creator Program uploader et xml ark til en hjemmeside som download manageren kan læse via linket som bliver skabt når xml arket er uploadet. her er mit spørgsmål kan jeg gøre sådan at den uploader arket til min www.dropbox.com eller www.copy.com som download manager kan læse?
Avatar billede arne_v Ekspert
19. august 2013 - 03:08 #1
Hvis site understoetter upload via HTTP POST/PUT eller FTP, saa kan der nemt uploades.
Avatar billede kris914g Nybegynder
19. august 2013 - 09:53 #2
men kan jeg ikke bare få xml file som en fil på mit skrivebord? ved ikke om det kan gøres eller hvordan har du nogen ide
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
23. august 2013 - 20:33 #3
Jeg er maget sikker på at du ikke bare kan uploade direkte til www.dropbox.com eller www.copy.com