Avatar billede Anonymouse2 Nybegynder
19. august 2013 - 22:32 Der er 8 kommentarer

Styre

Hvordan kan jeg styre en vens pc, uden han ved det ?
Lyder lidt " Overdrevet, svært "..
Nogle eksperter ?
Avatar billede Anonymouse2 Nybegynder
19. august 2013 - 22:45 #1
Altså uden tilladelse ...
Ikke teamviewer osv...
Avatar billede milter Ekspert
19. august 2013 - 22:54 #2
"Uden han ved det"  ???

Det skal du nok ikke regne med at få megen hjælp til her.  :-)
Avatar billede Anonymouse2 Nybegynder
19. august 2013 - 23:16 #3
haha, ja bare sådan for sjov..
Selvfølgelig, ikke fremmede. Bare nogle af vennerne.
Avatar billede Anonymouse2 Nybegynder
19. august 2013 - 23:16 #4
De får det selvfølgelig af vide, men kan man ikke snige sig ind ?
Avatar billede milter Ekspert
19. august 2013 - 23:35 #5
#3.

Det kan man sikkert på en eller anden måde, men da andre sikkert læser med på eksperten.dk, skal du ikke regne med at se anvisninger her på, hvordan det kan gøres.
Avatar billede magictouch Nybegynder
20. august 2013 - 05:49 #6
"Hvordan kan jeg styre en vens pc"

Sæt et rat på.....................
Avatar billede 220661 Ekspert
20. august 2013 - 07:54 #7
Som milter skriver skal du ikke regne med hjælp her.
Vi kan nemlig som hjælpere her blive anklaget for medvirken til ulovlig indgriben på nadres computere, og det er der(forhåbnetligt) ingen der vil.
Kigger du reglerne igennem forbrugen på Eksperten, så kan jeg ikke tro andet end at lige dette spørgsmål her også er dækket af at det vi ikke må hjælpe med.

Eksempel:
spørge efter eller skrive tekst, der kan benyttes i ulovligt øjemed såsom fremstilling af computervirus, bomber, hackerangreb eller falske penge. Hvis en bruger hjælper med dette eller får hjælp til dette, vil IDG hjælpe politiet med at efterspore personen, såfremt politiet anmoder herom.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. august 2013 - 07:55 #8
Så derfor læg dit næste indlæg som svar og luk spørgsmålet igen.